Beïnvloed het succes van uw horecazaak

Beïnvloed het succes van uw horecazaak

Is uw horecaonderneming klaar voor het zomerseizoen? Wouter Verkerk, een deskundige in gastvrijheid, benadrukt tijdens zijn Horeca Seizoen Kick-off in april het belang van vier essentiële aspecten voor het succes van een horecazaak: het wat, hoe, wie en waarom.

Het "wat" verwijst naar het product dat wordt aangeboden, zoals eten en drinken. Het "hoe" omvat het concept van de zaak, inclusief de inrichting, geur, muziek en algehele sfeer. Het "wie" draait om de service die het personeel biedt. Recent nog toegevoegd -als gevolg van de coronacrisis- het "waarom", dat betrekking heeft op de missie en visie van de onderneming. Deze pijlers bepalen volgens Verkerk gezamenlijk de beleving en uiteindelijk het succes van de horecazaak. Verkerk noemt ook tien trends waar horecaondernemers rekening mee moeten houden. Hoe is het bijvoorbeeld in uw restaurant gesteld met de stoelen, personeel en loyaliteit naar de klant?

Lees hier het volledige artikel.

Bron: Misset Horeca
Publicatiedatum: 26 april 2024

Image

Inschrijven nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws, cijfers en onderzoeken over het toerisme? Meld u dan hier aan voor de maandelijkse KADO Texel Nieuwsbrief.

Vul uw e-mailadres in
Invalid Input
Image

KADO Texel is een overzichtelijk platform met relevante en actuele informatie voor Texel over het toerisme en aanverwante branches. Het platform is een samenwerking tussen het Texels Ondernemers Platform (TOP), TESO, VVV Texel en Gemeente Texel.

Image
Image
Image
Image